IDŐPONT: PÉNTEK 07:00-08:00

HELYSZÍN: KÜLÖNTEREM

E-MAIL CÍM: [email protected]

JÓGA FUTÓKNAK ÉS SPORTOLÓKNAK

Amikor futóként, hobbisportolóként jobb eredményekért dolgozunk – legyen az fogyás, idő, hatékonyság, vagy bármi más -, előbb-utóbb visszaköszönnek régi, esetleg kezeletlen problémáink, vagy a terhelés alatt szerzünk újabbakat. Ezen sérülések megelőzésének és enyhítésének kitűnő módja a jóga, ám nem mindegy, hogyan jógázunk. A nyújtás nem jóga, megfelelő kontroll nélkül rengeteg sérülést csak súlyosbítani lehet vele.

Én abban segítek, hogy az egyéni problémákat és kihívásokat, terveket figyelembe véve olyan órán vehess részt, ahol erősítünk, nyújtunk, lélegezni tanulunk, ám nem kell úgy érezned, hogy az eredmény érdekében olyan területekre kényszerülsz tévedni, ahol nem érzed otthonosan magad. A testedre fogunk koncentrálni – mint egy rendszerre.

OKTATÓ

Gombás Niki, szenvedélyes terepfutó és jógaoktató vagyok. Rövidtávfutóként töltöttem iskolás éveimet, majd az éveken át tartó Pilates-szeretet után találtam rá a hosszútávú terepfutásra és a jógára. Számomra ezek a sportok jelentik a teljes elvonulást a káoszból, önmagam határainak keresését, és az engem körülvevő világ folyamatos újraértelmezését.

Oktatáskor a jógára mint eszközre tekintek, hiszen magam is futó lévén tudom, hogy nekünk, sportolóknak mennyire fontos és szükséges kiegészítő tevékenység az erősítés, nyújtás. A sportsérülések megelőzése a fő fókuszom, azonban az órák személyre szabásával már meglévő sérülésekkel is foglalkozom.

Szeretettel várom a gyakorlásra mindazokat, akik úgy érzik, elsősorban a jóga testi hatásait és az általa nyújtott fizikai fejlődést keresik: nyújtással és egyensúlyfejlesztéssel kombinálva erősítenék mélyizmaikat.

www.testrendszer.com

NYITVATARTÁS

Hétköznapokon: 06:30-22:00

Hétvégén és ünnepnapokon: 08:00-20:00

 

 

CÍM

1066 Budapest, Ó utca 43-49.

 

 

TELEFON

+36 1 269 0668

 

KÖVESS MINKET!

ELFOGADJUK:

HÍRLEVÉL-FELIRATKOZÁS

 

Share This